Produktov v košíku: 0
Spolu: 0,00 €
Produktov v košíku: 0
Spolu: 0,00 €
Sonda sa nachádza v exhalácii výfukových plynov a má senzor, ktorý reaguje na množstvo kyslíka v týchto plynoch. Riadiaci systém motora používa informácie z lamdovej sondy na prispôsobenie pomeru paliva a vzduchu, ktorý sa vstrekne do spaľovacej komory motora. To pomáha optimalizovať spaľovanie paliva, čo znižuje emisie a zlepšuje účinnosť motora.
Zlepšenie vlastností paliva: Aditíva reagujú s palivom a podporujú alebo spomaľujú chemické procesy. Môžu zvýšiť cetánové číslo (pre diesel), skrátiť studený štart, redukovať tvorbu dymu a zlepšiť výkon motora.
Čistenie palivovej sústavy: Aditíva čistia palivový systém, vrátane výfukového systému, čím zvyšujú jeho životnosť a účinnosť.
Redukcia spotreby: Niektoré aditíva môžu pomôcť znížiť spotrebu paliva.
Potlačenie biozložiek: Aditíva môžu do istej miery potláčať vlastnosti biozložiek obsiahnutých v palive, ktoré nie sú prospešné pre chod motora.
Je dôležité dodržiavať správne dávkovanie aditív a pravidelné používanie.
Cieľom je udržať emisie oxidov dusíka v rámci zákonných limitov, aby bolo spaľovanie motora čo najefektívnejšie.
Väčšina vozidiel používa dva snímače NOx, inštalované pred a za katalyzátorom SCR, používajú sa vo väčšine dieselových vozidiel Euro 5 a 6.
Komplexný keramický čip v hlave snímača vykonáva merania priamo v prúde horúcich výfukových plynov, potom elektronika nepretržite oznamuje hodnoty NOx cez zbernicu do ECU.
Každý deň sú naše autá opotrebované a najviac sa to prejavuje v zime. Počas najchladnejšej a často najvlhkejšej časti roka môže dôjsť k poškodeniu laku a karosérie vášho auta. Toto je často spôsobené hrdzou, ktorej je ťažké zabrániť, ale dá sa liečiť. Zistite, ako túto zimu zabrániť hrdzaveniu vášho auta pomocou nášho užitočného sprievodcu.